Home » , » Pokliči me po svojem imenu DVD Filmi Download Kolosej Torrent

Pokliči me po svojem imenu DVD Filmi Download Kolosej Torrent

Pokliči me po svojem imenu [ Call Me by Your Name ] Slovenska FULL MOVIE FULL HD

Call Me by Your Name

➦ WATCH Pokliči me po svojem imenu HD Quality

➥ DOWNLOAD Pokliči me po svojem imenu HD Quality


17-letni Elio (Timothée Chalamet) preživlja sproščeno poletje s starši na italijanskem podeželju. Mirno počitniško vzdušje popestri visok, zagorel ameriški študent Oliver (Armieju Hammeru), ki je prišel v Italijo, da bi delal z Eliovim očetom (Michael Stuhlbarg), uglednim profesorjem antične kulture. Elio sprva ohranja varno razdaljo, sčasoma pa začne iskati vedno nove izgovore, da bi se družil z novim prišlekom, čeprav ga kot otrok izobraženih akademikov rad zasmehuje, tudi zaradi ameriškega naglasa. Njuni besedni dvoboji postopno pridobijo erotično noto, in potem ko naposled izživita napeto spogledovanje s prvim poljubom, ki je hkrati igriv in čuten, postaneta neločljiva. Konec Oliverjevih počitnic v Italiji bo sicer omajal njun odnos, ampak to je le prva Eliova ljubezen, in čeprav je njuno nežno razmerje kratko, bo za vedno zaznamovalo Eliovo srce in dušo.
Zagotavlja Blogger.